Tekstovi (pretraga)

четвртак, 4. април 2013.

Prljavo Kazaliste - Zbog mene ne placi/ Na badnje vece


Na badnje vece dok su zvona,
zvona zvonila...
Pred crkvom svetog Blaza
ti si, duso, stajala...
***
I nekim starim salom
kosu si malo pokrila...
Da je ne bi neka pahulja
valjda smocila...
***
Pricaju mi da se sramis
kada cujes za mene...
AL' NISAM JA NI POLA
TOL'KO LOS,
k'o sto kruze glasine...
***
Ja imam samo jednu nesrecu...
Unistim sve sto dotaknem....
AL' SVU SVOJU LJUBAV CUVAM
SAMO ZA TEBE...
***
Zbog mene ne placi
suza nisam vrijedan,
kasno je, da se sada mijenjam...
***
Milion puta prosao sam
ispod tvoga prozora...
DA SI REKLA SAMO REC, DOSAO BIH!!!!!!!!
***
Jer TI, TI si meni nesto poput
korijena....
NEKA STARA NAVIKA...
***
Zbog mene ne placi
suza nisam vredan....
Kasno je...
***
Zbog mene ne placi
suza nisam vredan...
Zbog mene ne placi...
***
Ne placi...

Нема коментара:

Постави коментар