Tekstovi (pretraga)

уторак, 26. март 2013.

AKO ZNAS BILO STO - AZRA


Ne znam sto da radim sa sobom 
na sto misli da bacim 
eto stvaram polako pjesmu o tebi 
gledam tvoje tijelo 
ludujem za njim 
i ponavljam u sebi samo jedno 
***
Ref.
Poljubi me 
pa mi prste u kosu uvuci 
i zagrli me 
poljubi me 
pa se privi tik uz mene i zapjevaj 
ako znas bilo sto 
***
Zelim da se stisnem uz tebe 
da te milujem 
da ti sapucem na uho bisere 
da pricam o slobodi 
da se glupiram 
da ti kazem oh ti ludo jedina 
***
Ref.
Poljubi me 
pa mi prste u kosu uvuci 
i zagrli me 
poljubi me 
pa se privi tik uz mene i zapjevaj 
ako znas bilo sto 

11 коментара:

  1. Jedna od najlepsih ljubavnih pesama na svetu!

    ОдговориИзбриши
  2. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  3. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  4. Mogu da je slušam i bezbroj puta(što i radim) a da se osećam kao da je cujem prvi put

    ОдговориИзбриши
  5. Една од најубавите љубовни песни од овие простори. За тие што може да ја разберат. Респект !!!

    ОдговориИзбриши
  6. Volim ovu pjesmu, uz nju sam sa svojom ljubavi, mojom nebeskom sirenom, gledam u njene divne krupne oke, gledam njenu crnu kosu, igramo se prstima... Li, Volim Te.

    ОдговориИзбриши
  7. Volim ovu pjesmu, uz nju sam sa svojom ljubavi, mojom nebeskom sirenom, gledam u njene divne krupne oke, gledam njenu crnu kosu, igramo se prstima... Li, Volim Te.

    ОдговориИзбриши
  8. This is also a very good post which I really enjoyed reading. It is not every day that I have the possibility to see something like this. 검증사이트

    ОдговориИзбриши