Tekstovi (pretraga)

среда, 27. март 2013.

DA LI ZNA - VAN GOGH


Kao da sedim na krovu 
nekog umornog grada 
Dok tiho pricamo mesec i ja 
***
Nocas ovladaj besom 
kaze ovladaj sobom 
Nocas senke igraju svoju igru 
i okrecu tiho svaki nemir u pobedu 
***
A znam gde boli, boli kada si ti 
nista nekom ko je tebi sve 
***
Da li zna? Da nema vremena 
da nema razloga 
I ja sam nekad bio veliko sunce, 
pa me je strah ugasio 
***
Da li zna? Da nemam nikoga 
a vreme ne ceka 
Ako ne pobedim, ako ne pobedim 
bez i jednog metka ubice me 
***
Kao da sedim pod kapom 
neke umorne price 
Dok tiho mislimo mesec i ja 
Ona znala je da ode, on morala je 
Kaze prejaka zed je slomila sve 
***
zelim te sada ako nije mrznja 
Mrzim te sada ako nije ljubav 
Uvek ce senke igrati igru 
Uvek ce senke igrati za nas

Нема коментара:

Постави коментар