Tekstovi (pretraga)

уторак, 26. март 2013.

LOSA - DZENAN LONCAREVIC


Ko ti je rekao vazduh da poneses
uvek kada vrata zalupis ti
Pa jedva disem, znojim se
i ludim
Dok ne vidim da dolazis mi
***
Ponekad danju razum mi se javlja
al’ bol se nastavlja
Jer ono sto mi svake noci radis
to se ne zaboravlja
***
Losa, losa si po mene
po mene i po moje vene
Jer kad nema te, u njima
mesto krvi teku otrovi
***
Losa, losa si po mene
al’ takve muskarci rado zene
Ni jednu ti dobru stranu nemas
a sta je dobro znas
***
Ko ti je rekao snove da poneses
kada kraj mene ne spavas ti
Da svako jutro ocajan se budim
dok ne vidim da dolazis mi
***
Ponekad danju razum mi se javlja
al’ bol se nastavlja
Jer ono sto mi svake noci radis
to se ne zaboravlja
***
Losa, losa si po mene
po mene i po moje vene
Jer kad nema te, u njima
mesto krvi teku otrovi
***
Losa, losa si po mene
al’ takve muskarci rado zene
Ni jednu ti dobru stranu nemas
a sta je dobro znas
***
Ja rugao sam se drugarima
da zene lose uticu na njih
I savete im delio
a sad sam gori od svih
***
Losa, losa si po mene
po mene i po moje vene
Jer kad nema te, u njima
mesto krvi teku otrovi
****
Losa, losa si po mene
al’ takve muskarci rado zene
Ni jednu ti dobru stranu nemas
a sta je dobro znas
***
Losa, losa si po mene
po mene i po moje vene
Jer kad nema te, u njima
mesto krvi teku otrovi
***
Losa, losa si po mene
al’ takve muskarci rado zene
Ni jednu ti dobru stranu nemas
a sta je dobro znas
***
A ti si losa mi
A ti si losa mi

Нема коментара:

Постави коментар