Tekstovi (pretraga)

уторак, 26. март 2013.

NIJE LJUBAV STVAR - ZELJKO JOKSIMOVIC


Vise srece drugi put,
kazes mi to tako lako,
vidim da nam ne ide, a jos kako moglo je.
I ako odes ti, nesto tvoje, znaj, tu ce ostati.
***
Refren:
Nije ljubav stvar, da bi ti je vratio,
gledaj to sam samo ja, uvek sam te voleo.
Nije ljubav stvar, pa da ne znam sta su s njom,
zelim ti sve najbolje,
ova ljubav samo moj je brodolom.
***
Nije tvoja ljubav stvar, da bi ti je vratio,
gledaj to sam samo ja, uvek sam te voleo.
Nije moja ljubav stvar, pa da ne znam sta cu s njom,
zelim ti sve najbolje, to moj je brodolom.
***
Idi samo, samo idi tamo,
leti, pevaj, srce drugome daj,
al' znaj da zbogom nije kraj.
***
Nije moja ljubav stvar, pa da ne znam sta su s njom,
zelim ti sve najbolje, ova ljubav samo moj je brodolom!

Нема коментара:

Постави коментар