Tekstovi (pretraga)

среда, 27. март 2013.

NEMOJ DA IDES MOJOM ULICOM - RIBLJA CORBA


Ti me mnogo zezas i okolo svrljas 
Bogami me ne znas pa ce da nadrljas 
zato Nemoj da ides mojom ulicom 
nemoj da ides mojom ulicom
***
Kupio sam pistolj od svercera na crno
na tebe cu rado da potrosim zrno 
stvarno, nemoj da ides mojom ulicom
nemoj da ides mojom ulicom
***
Ref.
Ne, nemoj, stvarno nemoj, ni
u ludilu nemoj, mojom ulicom
***
Mozes da me tuzis za ozbiljnu pretnju
ali ipak pazi kad podjes u setnju 
tada nemoj da ides mojom ulicom
nemoj da ides mojom ulicom
***
Ref.
Ne, nemoj, stvarno nemoj, ni
u ludilu nemoj, mojom ulicom
***
Zasto da se mucim da zbog tebe patim
najbolje ce biti za glavu da te skratim
nikad nemoj da ides mojom ulicom
nemoj da ides mojom ulicom
***
Ref.
Ne, nemoj, stvarno nemoj, ni
u ludilu nemoj, mojom ulicom
***
Nemoj da ides mojom ulicom 
(2x)
***
Ref.
Ne, nemoj, stvarno nemoj, ni
u ludilu nemoj, mojom ulicom

Нема коментара:

Постави коментар