Tekstovi (pretraga)

среда, 27. март 2013.

PRAVILA, PRAVILA - RIBLJA CORBA


Ref.
Pravila, pravila da bi me udavila
ili kicmu savila i skroz osasavila
neka glupa pravila u crno me zavila
o, o, o, o
***
Halo, jel' cujes, nemoj da psujes
nemoj da pljujes po podu
kad okolinu zagadjujes i trujes
obavezno povuci vodu
***
Postoje
***
Ref.
Pravila, pravila da bi me udavila
ili kicmu savila i skroz osasavila
neka glupa pravila u crno me zavila
o, o, o, o
***
Nezaposlenima strogo zabranjen
pristup na gradiliste
kaznjivo je pusenje
u kretanju
***
Ne govori u stroju, majmune
zabranjeno za mladez
ispod osamnaest godina
ne parkiraj, istovar uglja
***
Popuni formulare, ako hoces pare
popuni formulare, ako hoces pare
zabranjen razgovor sa vozacem
cuvaj se, pas ujeda
provereno min njet
provereno min njet, mirno
***
Ref.
Pravila, pravila da bi me udavila
ili kicmu savila i skroz osasavila
neka glupa pravila u crno me zavila
o, o, o, o
***
Pravila postoje kad se dvoje vole
mama ti je rekla, ne daj prve noci
moze do pojasa, ne diraj me dole
a te druge noci mozda necu moci
***
Ref.
Pravila, pravila da bi me udavila
ili kicmu savila i skroz osasavila
neka glupa pravila u crno me zavila
o, o, o, o
***
Svaka namerno razbijena
casa se placa
ne sluzimo pijane goste
ne sluzimo pijane goste
zabranjeno hraniti zivotinje
***
Kazljivo je igranje
rukom u sesnaestercu
cast, cast svakome
cast, cast svakome
***
Cast, cast svakome, veresija nikome
u ovoj prostoriji se ne pusi
provereno min njet
provereno min njet, mirno
***
Ref.
Pravila, pravila da bi me udavila
ili kicmu savila i skroz osasavila
neka glupa pravila u crno me zavila
o, o, o, o
***
Suvise sam umoran da bih dalje pev'o
ja sam homo sapiens
ja sam bice svesno
levi zmigavac kad skreces u levo
desni zmigavac kad skreces u desno
***
Ref.
Pravila, pravila da bi me udavila
ili kicmu savila i skroz osasavila
neka glupa pravila u crno me zavila
o, o, o, o

Нема коментара:

Постави коментар