Tekstovi (pretraga)

уторак, 26. март 2013.

HEJ TI - VLADO GEORGIEV


Hej ti,i ova besana noc je zbog nas, da znas,
a gde si ti, doci cu, pristacu, radicu sve zbog nas,
sad sve je crno poput tvoje kose, i ovi dani neku tugu nose,
ja vjerujem u nas, ja vjerujem u nas
***
Hej ti, reci ko smo mi sada,
ako sretnemo se ko sto tada
srela si njega, ja nju.
***
Hej ti, kisa mi niz lice pada,
ja necu kuci gdje smo tada
zivjeli kao u snu, dok nije poslo po zlu.
***
Hej ti, jednom smo imali, cuvali sve za nas,
a gdje si ti, doci cu, pristacu, radicu sve zbog nas,
sad sve je crno poput tvoje kose, i ovi dani neku tugu nose,
ja vjerujem u nas, ja vjerujem u nas
***
Hej ti, reci ko smo mi sada,
ako sretnemo se ko sto tada
srela si njega, ja nju.
***
Hej ti, kisa mi niz lice pada,
ja necu kuci gdje smo tada
zivjeli kao u snu, dok nije poslo po zlu,
premalo bio sam tu, kad je najvise trebalo znam,
i kajem se, al' ti si presudila tad


Нема коментара:

Постави коментар