Tekstovi (pretraga)

среда, 27. март 2013.

DANAS NEMA MLEKA - RIBLJA CORBA


Danas nema mleka, danas nema hleba 
zato jedi govna mozda tako treba
nece te pretuci samo dobar budi
danas nema nikog, danas nema ljudi
***
Danas nema sunca, danas nema neba
ni sam sebe nemas ali tako treba
danas samo stoka gleda ispod oka
odvali ti pendrek i baci u jembek
***
Jer, danas nema mleka
danas nema hleba
zato jedi govna
mozda tako treba
***
Ref.
Ja nemam snage, nemam pojma, nemam nista 
pa zato odo' ja u vecna lovista
i bolje odo' ja u camov sanduk drven
nego da sam crven
***
Danas nema struje, danas nema vode
ne sme da se cuje nema ni slobode
siptari se kote, jebem te, zivote
kod njih ima beba ali tako treba
***
Danas nema love stampaju se nove
danas nema casti ali ima vlasti
meni nije jasno ko me tako sjeba
lipsavam k'o pas ali tako treba
***
Jer, danas nema mleka
danas nema hleba
zato jedi govna
mozda tako treba
***
Ref.
Ja nemam snage, nemam pojma, nemam nista 
pa zato odo' ja u vecna lovista
i bolje odo' ja u camov sanduk drven
nego da sam crven

Нема коментара:

Постави коментар