Tekstovi (pretraga)

среда, 27. март 2013.

NA BADNJE VECE - PRLJAVO KAZALISTE


Na badnje vece dok su zvona
zvona zvonila
pred crkvom svetog Blaza 
ti si, duso, stajala
***
I nekim starim salom
kosu si malo pokrila
da je ne bi neka pahulja
valjda smocila
***
Pricaju mi da se sramis
kada cujes za mene
al' nisam ja ni pola tol'ko los
ko sto kruze glasine
***
Ja imam samo jednu nesrecu
unistim sve sto dotaknem
al' svu svoju ljubav cuvam
samo za tebe
***
Ref.
Zbog mene ne placi
suza nisam vrijedan
kasno je da se sada mijenjam
***
Milijun puta prosao sam
ispod tvoga prozora
da si rekla samo rijec
dosao bih krilima divljih gusaka
***
Jer nisam ja ni pola tol'ko los
ko sto kruze glasine
ja imam samo jednu nesrecu
unistim sve sto dotaknem
***
Ref.
Zbog mene ne placi
suza nisam vrijedan
kasno je da se sada mijenjam
***
Jer ti, ti si meni nesto poput
korijena, neka stara navika
***
Ref.
Zbog mene ne placi
suza nisam vrijedan
kasno je da se sada mijenjam

Нема коментара:

Постави коментар