Tekstovi (pretraga)

среда, 27. март 2013.

DISEM - VAN GOGH


Kad bez tebe budim se
covek sam sa pola srece
moja ladja trazi mir 
a tvoje sidro mene nece
***
Uzdah ljubavi
to je sve sto sam ti poklonio
sad molim oblake
da tvoja jedra opet okrenu
ka obali gde cekam te
***
Ref.
Snovima zaneta, nikad nisi shvatila
u tebe sam se zakleo
jos uvek disem samo da bih te udahnuo
snovima zaneta, nikad nisi znala to 
u tebe sam se zakleo
jos uvek disem samo da bih te udahnuo
***
A moja nisi
izmedju svega sto mi vise nismo
spava slatka nemoc
covek sam sa pola srece
a nijedno sidro mene nece
***
Ljubavi
to je sve sto sam ti poklonio
sad molim oblake
da tvoja njedra opet okrenu
ka obali gde cekam te
***
Ref.
Snovima zaneta, nikad nisi shvatila
u tebe sam se zakleo
jos uvek disem samo da bih te udahnuo
snovima zaneta, nikad nisi znala to 
u tebe sam se zakleo
jos uvek disem samo da bih te udahnuo

Нема коментара:

Постави коментар