Tekstovi (pretraga)

среда, 27. март 2013.

DOBRO JUTRO - RIBLJA CORBA


Svanulo je iznad crkve Svetog Marka
cistaci u zutom ulice su prali
kuci su se vukli 
parovi iz parka
sta smo mogli mi smo 
jedno drugom dali
***
Dobro jutro
***
Otresas sa suknje lisce i prasinu
struzem s pantalona ostatke od blata
polako i sigurno bezis u tisinu
cekaju te dole taksisti kod JAT-a
***
Dobro jutro
***
Cele noci ti si forsirala konjak
jutro kvari sinoc zapocete veze
zorom si me sutnula 
ko poslednji dronjak
ja sam ti uz pice 
dosao ko meze
***
Dok veselo cvrkucu pticice sa grana
sakrivas rukama razmazano lice
u ustima vucem trulez od duvana
u daljini laju dzukci lutalice
***
Dobro jutro
***
Cele noci ti si forsirala konjak
jutro kvari sinoc zapocete veze
zorom si me sutnula 
ko poslednji dronjak
Ja sam ti uz pice 
dosao ko meze

Нема коментара:

Постави коментар