Tekstovi (pretraga)

среда, 27. март 2013.

RAVNODUSAN PREMA PLACU - RIBLJA CORBA


Ravnodusan prema placu
obozavam ilovacu
gotova je moja muka
pa se smejem iz sanduka
oko mene su u stvari
licemeri i govnari
svako mi za dusu pije
a znam lazu drkadzije
svako ko je tu plakao
poslo bi me u pakao
***
Ref. 2x
Ravnodusan prema placu
i konacno sasvim sam
oozavam ilovacu
nemoze mi nista sljam
***
A gore mi pevaju popovi
i nasledjuju me lopovi
sapucu samozvani proroci
upropastise ga poroci
dok izjavljuju saucesce
pljuju po meni sve cesce i zesce
na glavu mi stavljaju lovore
drze mi posmrtne govore
stoka sto laze kako zine
preuvelicava moje vrline
***
Ref. 2x
Ravnodusan prema placu
i konacno sasvim sam
oozavam ilovacu
nemoze mi nista sljam
***
Mozda nema ko da place
pa placaju narikace
mogo sveta, divan sprovod
za pijanku sjajan povod
ko u svakom dobrom vicu
sreca je na svakom licu
grobar ceka napojnicu
jos po jedna za ubicu
za presrecnu porodicu
i veselu udovicu
***
Ref. 2x
Ravnodusan prema placu
i konacno sasvim sam
oozavam ilovacu
nemoze mi nista sljam

Нема коментара:

Постави коментар