Tekstovi (pretraga)

среда, 27. март 2013.

POSLEDNJA PESMA O TEBI - RIBLJA CORBA


Krajem sedamdesetih dvadesetog veka
bilo je u meni nesto od coveka
ja sam davno mrtav jos od onog dana
nas troje u sobi i moja sahrana
***
Ref.
I uvek svecano obecam
a znam da lazem u sebi
da cu prestati da se secam
ovo je poslednja pesma o tebi
***
Ujed za dusu u grlu knedla
jednom zauvek bacen sa sedla
izgleda da sam uzalud stario
nista od snova nisam ostvario
***
Ref.
I uvek svecano obecam
a znam da lazem u sebi
da cu prestati da se secam
ovo je poslednja pesma o tebi
***
Zivim zbog drugih meni je svejedno
posle tebe potop nista nije vredno
podmuklo zaboli kao kvarni zubi
istina je da se samo jednom ljubi
***
Ref.
I uvek svecano obecam
a znam da lazem u sebi
da cu prestati da se secam
ovo je poslednja pesma o tebi

Нема коментара:

Постави коментар