Tekstovi (pretraga)

среда, 27. март 2013.

LJUBAV OVDE VISE NE STANUJE - RIBLJA CORBA


Evo priznajem nije mi lako
al' nije slavno plakati javno
ti me ostavljas tek onako
al' nema placa ispod pokrivaca
***
Od tebe bolestan bezuspesno lecen
ne, suze moje ne postoje
malo sam zbunjen i zatecen
meni se samo oci znoje
***
Ref. 2x
Ne, nisam ni suzu pustio
a moje srce na dlanu je
samo sam tiho izustio 
ljubav ovde vise ne stanuje
***
Seo sam u cosak i nisam plakao
nista iz ociju nisam istakao
sem jedne suze koju sam ti posvetio
valjda me nitko nije primetio
***
Evo priznajem nije mi lako
al' nije slavno plakati javno
ti me ostavljas tek onako
al' nema placa ispod pokrivaca
***
Ref. 2x
Ne, nisam ni suzu pustio
a moje srce na dlanu je
samo sam tiho izustio 
ljubav ovde vise ne stanuje
***
Ref. 2x
Ne, nisam ni suzu pustio
a moje srce na dlanu je
samo sam tiho izustio 
ljubav ovde vise ne stanuje

Нема коментара:

Постави коментар