Tekstovi (pretraga)

уторак, 26. март 2013.

NOC BEZ SNA - BABE


Nocas nisi pored mene
kako zivot mracnom stranom 
moze da krene
nasa ljubav gubi smisao
samo nemiri u glavi, caruje misao
da li spavas il' si budna
ova noc je tako cudna i nestvarna
***
Strah od tuge i samoce
mozak nece, ali moje srce te hoce
i tablete za smirenje puna saka 
da l' je doza dovoljno jaka
a ti spavas il' si budna
ova noc je tako cudna i nestvarna
***
Ref.
Ova je noc bez sna 
a pakla cigareta prazna je
prazne su ulice
ispijen sam do dna 
sve iz pocetka mora pocinje
padam sa stolice
***
Ti si me zavela 
bio sam srecan bez tebe ja
dok me nisi, dok me nisi
nisi, a, do ludila dovela
kako da sacuvam zivot taj
***
Ref.
Ova je noc bez sna 
a pakla cigareta prazna je
prazne su ulice
ispijen sam do dna 
sve iz pocetka mora pocinje
padam sa stolice
***
Sada si najlepsa, a vise nisi moja
nisi moja, vise moja, nisi vise moja
ja nisam nikada voleo noc bez boja
tvoje kose, tvoga lica, ociju i usana
sada si najlepsa, a vise nisi moja

Нема коментара:

Постави коментар