Tekstovi (pretraga)

среда, 27. март 2013.

CIJA SI,NISI - AMADEUS BAND


Da l' ti ikad bude zao nas
kad me pomenu da l' zaplaces
da li ti je dobro s njim, il' ti nekad zafalim
barem to mi reci ako smes
***
Nek' te ceka bar jos koji sat
jer kad odes srusice se sve
sinoc sam te imao, sad te gubim ponovo
dalje pricu znam vec napamet
***
Ref.
Cija si nisi, samo mu nosis prezime
i okov mali na prstu da ogrebe me
cija si nisi, u toj sam lazi izgubljen
kad sa mnom varas ga, ja sam prevaren
***
Da l' ti ikad bude zao nas
pa po navici me okrenes
prekines, al' ti si, znam
jos se molis da sam sam
barem to mi priznaj ako smes
***
Ref. 3x
Cija si nisi, samo mu nosis prezime
i okov mali na prstu da ogrebe me
cija si nisi, u toj sam lazi izgubljen
kad sa mnom varas ga, ja sam prevaren

Нема коментара:

Постави коментар