Tekstovi (pretraga)

уторак, 26. март 2013.

RIJEKA SNOVA - NENO BELAN I FIUMENSI


Svud osjecam te oko sebe
I stalno cutim one rijeci koje su mi potrebene
Znaj, vezao sam se uz tebe
Al, pruzila si mi slobodu
Dugo sam je trazio
***
Rijeka snova, vrelo nade, vrtlog zelja,
Zivot moj, nasao sam sve na ovoj obali
Moje oci sad trepere, poput zvijezda sjaje se,
U daljinu gledam ljubav ondje je
***
Tko si ti? Sto me ljubis tako njezno
Dok na nebu svice zora
Tko si ti? Sto te slusam kako dises
Blizu uspavanog mora
***
Svud osjecam te oko sebe
I stalno cutim one rijeci koje su mi potrebene
I, znaj, vezao sam se uz tebe
Al, pruzila si mi slobodu
Dugo sam je trazio
***
Rijeka snova, vrelo nade, vrtlog zelja,
Zivot moj, nasao sam sve na ovoj obali
Moje oci sad trepere, poput zvijezda sjaje se,
U daljinu gledam ljubav ondje je
***
Tko si ti? Sto me ljubis tako njezno
Dok na nebu svice zora
Tko si ti? Sto te slusam kako dises
Blizu uspavanog mora
***
Tko si ti? Sto me ljubis tako njezno
Dok na nebu svice zora
Tko si ti? Sto te slusam kako dises
Blizu uspavanog mora
***
Tko si ti? Sto me ljubis tako njezno
Dok na nebu svice zora
Tko si ti? Sto te slusam kako dises
Blizu uspavanog mora

Нема коментара:

Постави коментар