Tekstovi (pretraga)

среда, 27. март 2013.

MAMA - VAN GOGH


Vise nisam na zemlji
u meni rusi se sve
toliko toga slomilo je
poslednju zelju 
da shvatim da smo ljudi
***
Vise nisam na zemlji
evo, pustam telo da leti visoko
previse umoran da gledam
ovu igru koju zovemo strah
***
Ref.
Ne boli me, mama
ovaj poslednji dan
ne, ne, ne boli me, mama
ja dalje putujem sam
***
Mama, da li ovo je kraj 
o kom si pricala
vec vidim, daleki svet spava
molim sunce da ne probudi ga
***
Ref.
Ne boli me, mama
ovaj poslednji dan
ne, ne, ne boli me, mama
ja dalje putujem sam
***
Stigao sam, svi ovde lazu
da na zemlji je raj
takav ne zelim
nisi me ucila da smejem se sam
***
Ref.
Ne boli me, mama
ovaj poslednji dan
ne, ne, ne boli me, mama
ja dalje putujem sam
***
Vise ne letim, mama
ovde nisam sam
vise ne letim, mama
plivam morem koje zove se kraj
***
Vise ne letim
ja ovde nisam sam
vise ne letim, mama, ne
plivam morem koje zove se kraj


Нема коментара:

Постави коментар