Tekstovi (pretraga)

среда, 27. март 2013.

AMSTERDAM - RIBLJA CORBA


Neko mi je ukrao biciklo
jer ga nisam dobro vez'o lancom
na biciklo ovde sam naviklo
da se ne bi osecalo strancom
***
Kucici po ulicama kaku
cipelu sam umaz'o govancom
'oce da me grizaju u mraku
da se ne bi osecalo strancom
***
Ref.
U kafanu pusu marihuanu
ili neku drogu piju s nogu
te sam noci spavalo pod sankom
da se ne bi osecalo strankom
***
Ovde vopste nema Holandezi
sve Arapi, crnci, i Kinezi
tu ljudovi vopste ne spavaju
samo vicu i zajebavaju
***
Tu kurave u izlozi sedu
cutu, pusu, prolaznike gledu
sedu gole ili u deklize
musterije da im pridju blize
***
Ref.
U kafanu pusu marihuanu
ili neku drogu piju s nogu
te sam noci spavalo pod sankom
da se ne bi osecalo strankom
***
Joj, joj, joj
***
Moju malu trazim po kanalu
gde se vodom setaju sa brodom
ceo dan sam plivalo za camcom
da se ne bi osecalo strancom
***
Svuda guzva, frka i krkljanac
nemas pojma ko je ovde stranac
postalo sam jedan Amsterdamac
da se ne bi osecalo stranac
***
Ref.
U kafanu pusu marihuanu
ili neku drogu piju s nogu
te sam noci spavalo pod sankom
da se ne bi osecalo strankom
***
Joj, joj, joj
***
In the city of Amsterdam
you can find a lot of fun
The Dam square and Laitce plain
this is something I can't explain
There's a croud crazy in love
in the distance I hear the drum
calling me to come to Amsterdam
***
Amsterdam, Amsterdam
Amsterdam

Нема коментара:

Постави коментар