Tekstovi (pretraga)

среда, 27. март 2013.

ONA I JA - VAN GOGH


Svako jutro kad se budim
uvek isto pitanje,
ko je ona kad jos uvek
u mom srcu stanuje
***
Zasto sve sto dobro je
tako brzo nestane
nekad zaboli a nekad ne
***
I dok lezim na stomaku
cekam pravi odgovor,
sa kim ona smeje se
sa kim ona budi se
***
Zasto sve sto dobro je
tako brzo nestane
nekad zaboli a nekad ne
***
ref.
I tako ona i ja
iz ovog kruga bez sna
slomljenih zelja izlazimo
kaze na dlanu ne vidi me,
a ja necu nista osim nje
***
Kao voda koja igra
pred oluju bistri ples,
vesto krijem svoje lazi
vesto krijem sav moj bes
***
Zasto sve sto dobro je
tako brzo nestane
nekad zaboli a nekad ne
***
Nazalost rat je kad se ljudi
vole a ne poznaju
onda krive jedni druge
jer se ne razumeju
***
Zasto sve sto dobro je
tako brzo nestane
nekad zaboli a nekad ne
***
ref. x3


I tako ona i ja
iz ovog kruga bez sna
slomljenih zelja izlazimo
kaze na dlanu ne vidi me,
a ja necu nista osim nje
***
Ja necu nista osim nje
ne,ja necu,necu nista osim nje

Нема коментара:

Постави коментар