Tekstovi (pretraga)

среда, 27. март 2013.

SVIRAJ BRATE - MILIGRAM


Ref. 1x
Voleo bih, po pesmi da me pamte,
Zato me ne zali i sviraj, brate
Tako je to, samo je nebo sigurno.
I ova noc i svi zivoti nasi,
Stopice se kao led u casi,
Proci ce sve, samo nebo sigurno je.
***
Prvo vece sedim tu bez nje,
K'o da cujem godine
Njenim glasom jos me zovu.
***
Pa k'o ludak glavu okrecem,
Jos se srcem zalecem
I mesto pravim kao nekad za nju.
***
Sve je to tako trebalo,
Da volim ludo, bezumno,
U svemu da preterujem.
***
Sve je to tako trebalo,
Al' nisam smeo nikako
Da u lepo verujem.
***
Ref. 1x
Voleo bih, po pesmi da me pamte,
Zato me ne zali i sviraj, brate
Tako je to, samo je nebo sigurno.
I ova noc i svi zivoti nasi,
Stopice se kao led u casi,
Proci ce sve, samo nebo sigurno je.
***
Sve sto pocnem ja ne zavrsim,
Sve sto nadjem izgubim,
Svako novo svetlo gasim.
***
Jednom rukom usne sakrijem,
Drugom oci pokrijem
Dok zivot ceka da se nadjem sa njim.
***
Sve je to tako trebalo,
Da volim ludo, bezumno,
U svemu da preterujem.
***
Sve je to tako trebalo,
Al' nisam smeo nikako
Da u lepo verujem.
***
Ref. 1x
Voleo bih, po pesmi da me pamte,
Zato me ne zali i sviraj, brate
Tako je to, samo je nebo sigurno.
I ova noc i svi zivoti nasi,
Stopice se kao led u casi,
Proci ce sve, samo nebo sigurno je.
***
Sigurno je,
Samo je nebo sigurno.
I ova noc i svi zivoti nasi,
Stopice se kao led u casi,
Proci ce sve, samo nebo sigurno je.

Нема коментара:

Постави коментар