Tekstovi (pretraga)

среда, 27. март 2013.

BEOGRAD NOCU - MILIGRAM


Ja iz kluba, ti u klub
ovo je vec drugi put
kao znamo, a ne znamo se.
***
Izasle ste vas dve, tri
al' ostaces samo ti
treci put kad sretnemo se.
***
Beograd nocu volim
jer to sam ja, moj DNK.
***
REF.
Ja po zemlji padam, 
po mesecu hodam
gore, dole, sve me tebi vuce
sa mnom neces znati 
da je danas danas
il' je danas juce
al' nije ljubav to, 
nije sve i da hocu
to nismo ti i ja, 
to je Beograd nocu.
***
Ja iz mraka, ti u mrak,
mali flert je dobar znak
kao znamo, a ne znamo se
***
Sta cu reci, tacno znam
znam i sta cu da ti dam
treci put kad sretnemo se
***
REF. x2
Ja po zemlji padam, 
po mesecu hodam
gore, dole, sve me tebi vuce
sa mnom neces znati 
da je danas danas
il' je danas juce
al' nije ljubav to, 
nije sve i da hocu
to nismo ti i ja, 
to je Beograd nocu.

Нема коментара:

Постави коментар