Tekstovi (pretraga)

среда, 27. март 2013.

S VREMENA NA VRIJEME - PRLJAVO KAZALISTE

Ref.
S vremena na vrijeme cini mi se
k'o da su tvoji koraci
s vremena na vrijeme, pa se sjetim
ja nisam tvoj, ne postojim
***
S vremena na vrijeme cini mi se
k'o da su tvoji koraci
s vremena na vrijeme, pa se sjetim
odavno nisam tvoj, ne postojim
***
Od kada nisi pored mene ti
obucen lezim, kaput ne svlacim
previse je dana iza nas
koje ne mogu izbrisati
sto je vise sjecanja, to je vise nevolja
***
Ref.
S vremena na vrijeme cini mi se
k'o da su tvoji koraci
s vremena na vrijeme, pa se sjetim
ja nisam tvoj, ne postojim
***
Od kada nisi pored mene ti
ja samo zivim blues, ne izlazim
sad me lijece kao doktori
B.B. King i crni maheri
sto je vise sjecanja, to je vise nevolja
***
Ref. 2x
S vremena na vrijeme cini mi se
k'o da su tvoji koraci
s vremena na vrijeme, pa se sjetim
ja nisam tvoj, ne postojim

Нема коментара:

Постави коментар