Tekstovi (pretraga)

среда, 27. март 2013.

NIJE SVEJEDNO - AMADEUS BAND


Ti i ja u istom gradu rodjeni
Pod istom zvezdom,los znak.
Opet sam sanjao da rusimo 
to nase gnezdo.
***
Gradom kruze price da me varas 
Nekog tamo imas ti,a ja im kazem
na istoj adresi zivecemo ljubavi.
***
Nije svejedno,kad ti ljubav kradu
Kad nekog volis u dalekom gradu
Ja te jos sanjam u Beogradu. 
***
Nije svejedno,pazi koga sanjas.
Sa kim se budis i sa kime spavas.
Ja cu ti doci kad se ne nadas.
***
Ti u jednom gradu,ja u drugom,sam,
I noci bele,los znak,jer pada mrak,


a kilometri me od tebe dele.
***
Gradom kruze price da me varas,nekog 
tamo imas ti,a ja im kazem na istoj adresi 
Zivecemo Ljubavi.
***
Nije svejedno,kad ti ljubav kradu
Kad nekog volis u dalekom gradu
Ja te jos sanjam u Beogradu. 
***
Nije svejedno,pazi koga sanjas.
Sa kim se budis i sa kime spavas.
Ja cu ti doci kad se ne nadas.
Ja te jos sanjam u Beogradu. 


***
Nije svejedno,pazi koga sanjas.
Sa kim se budis i sa kime spavas.
Ja cu ti doci kad se ne nadas.

Нема коментара:

Постави коментар