Tekstovi (pretraga)

уторак, 26. март 2013.

GUZONJIN SIN - ZABRANJENO PUSENJE


U mojoj ulici ne prodaju se kifle
ne tece saobracaj i dim
u mojoj ulici nema fukare
jer ja sam guzonjin sin
***
Oko mene rastu cempres i drot
veceras imam party, a ujutru trim
lijepe zene dolaze kod mene
jer ja sam guzonjin sin
***
Jede se kavijar, pije se gin
ima se para, ima se s cim
ponekad trava, nikad heroin
jer ja sam guzonjin sin
***
U skolu me vozi samo auto pravo
sa mnogim sam pjevacicama spav'o
sa sobom nosim svoj mali karabin
jer ja sam guzonjin sin
***
Moja raja me bas ne vole
zavide mi na moje uspjehe
a ja sam svima najbolji
ja sam sa svima fin
jer ja sam guzonjin sin
***
Al' kad me ona zovne
hodi malo 'vamo, ja odmah potrcim
jer macehu ja volim vise nego starog
jer ja sam guzonjin sin
***
Danas sam dobio 
svog maloga Porschea
i malko cu se voziti s njim
jer ja sam, ja sam guzonjin sin

Нема коментара:

Постави коментар